12 May 2012

Comel tak shoutbox saya?

 
Comel tak shoutbox saya? Korang jangan curik gambar atas tu yang shoutbox muke arnab tu. Kalau korang curik, korang dapat dosa. Nak tau tak kenapa Aisyah tak bagi korang curik gambar yang shoutbox arnab tu. Sebab shoutbox gambar arnab tu Aisyah yang buat sendiri. Gambar arnab pon Aisyah buat sendiri. Lepastu gambar arnab tu comel. Arnab tu mate juling sikit sebab kepala dia ke bawah. Tu lah sebabnye dia mata juling sikit. Yang mulut , mata , telinga . hidung dan pipi pon Aisyah buat gune Pixlr. Buat sendiri lah jugak tu kan. Korang jangan nak curik gambar shoutbox arnab yg  kat atas tu. Kalau korang curik atau ambik, korang dapat dosa. 

3 Comment Blog Aisyah Bunny ♥:

fiqah hamed said...

aisyah..ajar sikit macam mana nak buat background shoutbox nie..hee~ please..

Nur Atiqah said...

awAk pandailahh!! bab2 menCANTIKKAN BLOG!! syew skew lhaa blOg awAk!! ChOmeYY..!! ><

Umra Destiny ^_~ said...

nice blog....sye suke...sye suke...hihi

Post a Comment