01 May 2012

Aisyah punye header

Comel tak sya punye header???


Biase je kan??? atau header yang saya buat tu buruk sesangat-sngat?? Saya tak gune photoshop and photoscape. Sebab abang saya tak bagi saya download photoshop and photoscape. Saya gune Pixlr je............  Pixlr senang gune. Dulu saya pernah download photoshop tapi abang saya marah sebab saya download photoshop. Saya sebenarnye teringin nak download photoshop and photoscape. Huhhhh....... Kalau lah ade laptop atau komputer sendiri kan bagos. Nanti boleh download macam-macam kalau ade laptop atau komputer sendiri kan???? K. Saya nak gi makan roti nan cheese kat Seremban. Sapew nak ikut saya gi makan roti nan cheese kat Seremban?? Ehh ehh tak boleh. Weekkkk :P

1 Comment Blog Aisyah Bunny ♥:

ROSE-N said...

cute blog kamu...minat foto editing ka?

Post a Comment